Marketing

Zašto se oglašavati na internetu?
Internet u BiH koristi oko 52% stanovništva (podaci iz svibnja 2011.) Internet portali su dostupni 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, svim korisnicima u svijetu koji imaju pristup Internetu. Korisnici sami biraju kada će pristupiti Web portalima, dok primjerice kod TV-a postoji vrijeme emitiranja: tko se u to doba zatekne pred ekranom vidi emitiranu reklamu. To nije zanemarivo, jer kad korisnik odluči posjetiti određene stranice, veća je vjerojatnost da će lakše prihvatiti informacije, i to ne samo one koje sam traži, nego i one koje mu se tamo nude.
Obzirom da se radi o interaktivnom i multimedijalnom medijima u kojima se informacije neprestano obnavljaju, korisnicima Internet portala dostupne su uvijek najnovije informacije, fotografije s mjesta zbivanja, video i audio snimci, a komunikacija s korisnicima je dvosmjerna.
Oglašavanjem na internetskim portalima je dobra za izgrađivanje imidža vaše tvrtke. Što ste više prisutni na općenitim portalima, veća je vjerojatnost da će ljudi zapamtiti ime vaše tvrtke i da će im vaše ime pasti na pamet upravo u trenutku kada zatrebaju vaše usluge.
Oglašavanje na Internetu osigurava vam povećanje posjećenosti vašeg web site-a što rezultira povećanjem potražnje za proizvodima i uslugama koje nudite. Što se više oglašavate online, dostupni ste većem broju posjetitelja, a samim tim i većem broju potencijalnih klijenata.
Pogled.ba
Studentski centar Sveučilišta u Mostaru 18. svibnja 2010. godine u rad je pustio internetski portal Pogled.ba.  Portal donosi političke i gospodarske vijesti iz zemlje i svijeta, vijesti iz sporta, kulture, tehnologije, različite zanimljivosti , intervjue, kolumne i još dosta korisnih informacija koje se mogu biti posjetom web stranice www.pogled.ba.
Pogled.ba razlikuje se od ostalih portala u BiH po tome što je 30 posto svog prostora osigurao za studente Sveučilišta u Mostaru, ali za studente iz cijele BiH. U veoma kratkom razdoblju portal se etablirao kao jedan od najvećih na području Hercegovine. Radišnost, profesionalnost i poštivanje novinarskih načela osnovne su odrednice rada ekipe portala Pogled.ba.
Pogled.ba mjesečno bilježi između 500.000 i 600.000 posjeta (gledano prema Google Analytics statistikama),  a portal mjesečno ima oko 100.000 različitih posjetitelja (Absolute Unique Visitors). Navedene brojke se svakodnevno povećavaju.

Koliko košta?
Oglašavanje na Internetu jeftinije je nego oglašavanje u većini drugih medijima. Osim toga Internet oglašavanje je učinkovitije od oglašavanja u ostalim medijima ako svoje reklamne poruke usmjeravate prema ciljnoj skupini jer se vaš oglas prikazuje jedino onima koji su zaista zainteresirani za tip usluga ili proizvoda kakve nudite. Pogled.ba nudi oglašivačima mogućnost postavljanje reklame na dio/ kategoriju stranice koji najbolje odgovara vašem proizvodu ili usluzi, odabirom rubrika na kojima će se prikazivati njihove reklame. Tako možete odabrati da se Vaša reklama prikazuje na svim stranicama (naslovnica + podstranice), ili odabrati prikazivanje samo na naslovnoj stranici, odnosno samo na vijestima iz jedne od rubrika (sport, gospodarstvo, lifestyle, automobili, kultura…)
Cijene oglasnih površina na Internet portalu Pogled.ba su izražene u CPM (cost per mile), odnosno izražena cijena se odnosi za 1000 prikazivanja Vaše reklame. Cijena ovisi od željene pozicije i količine zakupa prikazivanja. Za precizne ponude za oglašavanje na željenoj poziciji i za željenu količinu prikazivanja molimo pošaljite upit našem odjelu marketinga na mail: [email protected]
Pogled.ba na zahtjev oglašivača može isporučiti izvješće o realiziranoj reklamnoj kampanji. Izvješće prikazuje broj realiziranih prikazivanja reklamnog bannera, a može prikazivati i broj klikova na isti.