Podijeli članak

Vijest kako Turkish Airlines planira povećanje letova prema državama bivše Jugoslavije te kako se razmatra mogućnost početka suradnje sa Zračnom lukom Mostar napola je točna.

Naime, vrlo je vjerojatno kako najveći turski zračni prijevoznik želi intenzivirati letove prema Hrvatskoj, Srbiji i BiH, ali do sada nikakvog kontakta sa Zračnom lukom Mostar nije bilo.

Kako je jučer potvrđeno za Večernji list, Zračna luka Mostar trenutačno pregovora s nekoliko prijevoznika o uspostavama letova prema Mostaru, ali među njima nisu turski predstavnici.

Na zahtjev potencijalnih partnera, mi još ne može otkriti njihova imena, ali možemo reći kako trenutačno ne pregovaramo s Turkish Airlinesom. Oni nas nisu kontaktirali niti su na bilo koji drugi način izrazili želju za suradnju s Mostarom”, rekli su Večernjem listu Zračnoj luci Mostar.

Dodali su kako su vrata mostarske zračne luke otvorena za sve partnere, a kako bi privukli što više stranih tvrtki, naknade su maksimalno smanjene i osigurani su odlični financijski uvjeti za sve one koji žele suradnju s Mostarom.

Očekujemo da ćemo uskoro konkretizirati pregovore o novim zračnim koridorima s nekoliko europskih metropola. Nemamo ništa protiv da i Turskih Airlines prepozna svoju korist u suradnji s Mostarom, ali ta odluka je isključivo na njima. Mi smo otvoreni za suradnju”, zaključili su sugovornici Večernjeg lista iz Zračne luke Mostar.

Inače, mostarska zračna luka ovih dana pretvorena je u gradilište. U pripremama za novu sezonu šire se kapaciteti te se provodi još nekoliko projekata koji imaju za cilj poboljšanje usluga koje nudi ova institucija.

Ako novi pristup pregovorima s potencijalnim stranim partnerima urodi plodom, Zračna luka Mostar konačno bi mogla zabilježiti rast putnika i velika poboljšanja u poslovanju. Već nekoliko godina broj putnika je u padu, a prošle godine je upaljen alarm jer je postalo jasno kako daljnjeg pada ne smije biti jer bi to u protivnom značilo i kolaps zračne luke.

Još prije pet godina Zračna luka Mostar obarala je rekorde po broju putnika, i ne samo da je pozitivnom poslovala nego je kroz poslovanje osiguravala sredstva za kapitalne investicije.

Već godinama to nije slučaj, a novac za daljnji razvoj osiguralo je Ministarstvo prometa i veza Federacije BiH, dok je Vlada HNŽ-a milijunskim iznosima subvencionirala zračne linije prema Njemačkoj.

Sada je na čelnicima Zračne luke Mostar da iznađu načine suradnje bez dodatnih potpora institucija.