Podijeli članak

Veliki svjetski brendovi na siromašnija ili manje važna tržišta šalju proizvode slabije kvalitete. 

U BiH i zemljama regije stanovnici se često bune jer sa zapada na njihova tržišta dolaze proizvodi koji po kvaliteti ne odgovaraju onima u Njemačkoj, Austriji, Italiji ili Francuskoj.

Tvrde da su ime i etiketa identični, ali sadržaj nije. Najpoznatiji primjer za to je i popularni namaz Nutella. Obožavatelji tog čokoladnog namaza godinama se kunu da "zapadna" i "istočna" Nutella nemaju jednak okus.

Međutim, i istočni proizvođači imaju svoj istok i tržišta na koja šalju manje kvalitetne proizvode, piše Index.

Čitatelj ovog hrvatskog portala u Bosni i Hercegovini kupio je Podravkinu Linoladu. Plastičnu kanticu Linolade u Neumu je platio oko 35 kuna, a kada je pažljivije pogledao deklaraciju, primijetio je, kako je rekao, da je taj proizvod drugačiji od onog koji konzumira u Hrvatskoj. Linolada za bosanskohercegovačko tržište sadrži samo 3 posto lješnjaka. U Hrvatskoj se, prema deklaraciji, u namazu nalazi daleko više lješnjaka – 10 posto. I okus je, naravno, različit.

- Podravka je od 2009. godine značajnije prisutna na tržištu kremnih namaza u Bosni i Hercegovini te Srbiji. Linolada koja je tada lansirana na navedena tržišta okusom i kvalitetom konkurira snažnoj domaćoj konkurenciji koja je prisutna na tim tržištima i koja je razvila preferencije potrošača prema određenom okusu – kazali su za Index u koprivničkom proizvođaču te dodali da je namaz ispravno deklariran i da nema ni riječi o prevari potrošača.

Samo treba pažljivo pročitati etiketu. Ipak, neslužbeno se u Podravci hvale da su proveli slijepi test na tržištima Bosne i Hercegovine te Srbije i da je njihova Linolada okusom uvjerljivo pobijedila i Eurokrem, koji se proizvodi u Srbiji, i Nutellu koja se može kupiti na tamošnjim tržištima.

- Ispitanici su izabrali upravo ovakvu Linoladu - tvrde u Podravci.