Podijeli članak

Dubrovnik, Opatija, Poreč, Makarska rivijera, Antalyja, Sirakuza Zakintos, Lloret de Mar... samo su neke od destinacija koje “iskaču” sa stranica turističkih agencija kada tražite ponude destinacija za ljetovanje, piše Večernji list BiH.

Sezona odmora

Sezona godišnjih odmora nam je na pragu, dok su neki već odavno našli svoje idealno mjesto na kojem žele provesti ljetovanje, drugi pak još uvijek traže povoljne turističke ponude.

U ponudi turističkih agencija mogu se pronaći različiti aranžmani, no odabir u svakom smislu ovisi o tome koliko je netko spreman izdvojiti za užitak ljetnoga godišnjeg odmora. U turističkim agencijama su nam kazali kako su termini iz dana u dan sve popunjeniji, ali i otkrili nam koje su destinacije natraženije, ali i najpovoljnije. - Rezervacije u našoj agenciji već su uvelike počele, još kada su razne turističke destinacije objavile rani booking. Najtraženije su Hrvatska, Crna Gora, ali tu je i Turska koja već godinama unatrag ne pada s trona kada je riječ o kvalitetnoj i povoljnoj destinaciji za ljetovanje - kazali su nam iz Fortuna agencije iz Mostara. - Istina - nastavljaju iz agencije - ranije smo već i šesti mjesec imali gotovo popunjen, no to ove godine nije praksa budući da nam je i vrijeme još uvijek dosta loše i još uvijek nemamo taj ljetni osjeća, a ni najave prognoza vremena nisu baš optimistične za lipanj - kažu nam iz ove turističke agencije, ističući koje su lokacije, kad je riječ o Jadranskoj obali, najtraženije. - Godinama unazad traže se Opatija, Dubrovnik, Makarska rivijera, ali i otoci - objasnili su. Dok su nam iz Fortune kazali kako je kod njih pretežito tražen Jadran iz Sol Azur agencije kažu kako njihovi klijenti najčešće traže dalje destinacije.

Mijenja se svijest

- Naši klijenti najčešće traže Tursku - Antalyju, druga po redu je Španjolska, za koju smo ove godine pripremili čak šest programa, slijedi je Sicilija, koja je također izrazito popularna. Kada je riječ o mladima, oni najčešće idu u Grčku. Za njih imamo sedam destinacija u Grčkoj na najpopularnijim lokacijama gdje im se nudi bogat društven život i ono što oni najviše vole, dobre zabave - kažu nam iz Sol Azura. Ističu kako se navike bh. građana kada je riječ o putovanjima sve više mijenjaju. - Internet i nove tehnologije dovele su do toga da s nekoliko klikova možete istražiti sve destinacije, što se na kojoj nudi, koliko je novca... I to je mnogo doprinijelo tome da se građani sve češće odlučuju za dalje destinacije koje mogu posjetiti po jednakim cijenama kao što su to u okruženju, bilo da je riječ o Hrvatskoj ili Crnoj Gori. S druge strane, posjet drugim zemljama omogućava im da vide nešto novo, nešto što dosad nisu vidjeli, upoznaju nove ljude, nove kulture... objašnjavaju iz Sol Azura, dodavši da su uvezani i s agencijama iz Hrvatske tako da klijentima mogu ponuditi i odlazak na Jadran. Osim navedenih lokacija, kažu da zanimanja vladaju i za Tajland, Bali, Dubai... ali da se za te odlaske najčešće odlučuju u siječnju i veljači.