Podijeli članak

Aviokompanija Wizz Air je u procesu suspendiranja do 50 linija na prostorima bivše Jugoslavije, a svaki grad koji ova kompanija opslužuje bit će pogođen.

Najveći broj otkazivanja čeka Skoplje, a glavni grad Sjeverne Makedonije prate Tuzla, Ohrid, Podgorica, Beograd, Niš, Priština, Ljubljana, Split i Sarajevo.

Tijekom studenog, prijevoznik više neće opsluživati Podgoricu, s obzirom na to da će svih šest ruta iz crnogorske prijestolnice biti suspendirano. Ipak, neki letovi bit će vraćeni u prosincu.

Wizz Air je ponovo odložio početak novih letova od Milana do Prištine, a novi datum za početak je 19. prosinca. Također, zaustavili su i liniju između Dortmunda i Splita, koja je uspostavljena ovog ljeta, a za koju je bilo planirano da funkcionira i tijekom zimske sezone.

Nekoliko ruta koje su i dalje aktivne, kao što su Memingen-Podgorica, Beč-Ohrid i Stokholm Skavsta – Skoplje, bit će suspendirane za dva tjedna, a neće ih biti tijekom zimske sezone.

Prijevoznik planira obnoviti neke linije u studenom i prosincu, ali je malo vjerojatno da će se ovo promijeniti, piše portal Ex-Yu Aviation.

Većina letova neće biti obnovljena do ljetne sezone naredne godine koja počinje krajem ožujka. Wizz Air je u procesu obnavljanja nekih ruta koje su privremeno otkazane preko ljeta, uključujući Skoplje-Turku i Beograd-Larnaka, dok će letovi na relacijama Skoplje-Nirnberg, Skoplje-Kopenhagen i Beograd – Baden Baden biti ponovo uspostavljeni krajem mjeseca.

Uprkos smanjivanju prometa na prostoru bivše Jugoslavije, Wizz Air se širi u zapadnoj Europi, a najskorije je najavio pokretanje domaćih linija u Norveškoj.

Kompanija se suočila s padom broja putnika od 60 posto u rujnu, mjesecu za koji su se nadali da će označiti početak oporavka.

Kako kažu službenici aviokompanije, njen kapacitet je ostao za 40 posto niži u odnosu na isti mjesec prošle godine. Ovog listopada avioni ove aviokompanija lete sa samo 50 posto kapaciteta. Ne predviđa se rad većim kapacitetom tijekom zime ako se zadrži trenutna situacija s pandemijom. Međutim, postojeće operacije su znatno veće od aktivnosti većine drugih europskih aviokompanija.