Podijeli članak

Vježbanje i dobar san idu ruku pod ruku. Što više vježbate, bolje ćete spavati i biti odmorniji, a što ste odmorniji, bolje ćete i vježbati.

Neki ljudi u nedostatku vremena često vježbaju kasno navečer, netom prije spavanja, no stručnjaci tvrde da to nije baš dobro. 

"Ako vježbate kasno navečer, porast tjelesne temperature i neurotransmiteri koji potiču budnost mogli bi vam stvoriti probleme sa spavanjem, osobito ako ste i inače skloni ostajati budni do kasno", rekao je dr. W. Christopher Winter, autor knjige The Sleep Solution: Why Your Sleep Is Broke and How to Fix It.

"Temperatura vašeg tijela prirodno se smanjuje kako biste mogli utonuti u san, a sve što je drži povišenom može ga poremetiti", istaknuo je dr. Winter i dodao kako su važne i vježbe koje izvodite prije spavanja.

"Vježbe s istezanjem, disanjem i opuštanjem poput joge bolje su od intenzivnijih aerobnih ili anaerobnih aktivnosti poput trčanja ili veslanja", rekao je dr. Winter.

"Ako već vježbate kasno navečer, bolje bi bilo da izvodite neke lakše vježbe koje neće jako ubrzati rad srca niti podići tjelesnu temperaturu, a sve kako biste mogli lakše zaspati", zaključio je liječnik, prenosi Index.hr.