Podijeli članak

Tvrtka Violeta, BiH poduzeće koje se bavi proizvodnjom higijenskih proizvoda, pod palicom direktora Petra Ćorluke proširuje svoj automatizirani pogon u Grudama za dodatnih 7000 kvadrata.

Velika investicija vrijedi oko 15 milijuna eura, a u nju su, kažu iz tvrtke, krenuli radi novih projekata i potrebe za dodatnim prostorom. "Cilj je razvoj novih proizvoda, proširenje asortimana i povezivanje proizvodnje sa skladištem preko automatiziranih traka i robota", otkrivaju iz tvrtke. Početkom ove godine izašli su na albansko tržište gdje su njihovi proizvodi pozicionirani u tamošnjim marketima, a planiraju izlazak i na bugarsko, poljsko i grčko tržište, piše Poslovni dnevnik.

Trenutačno izvoze u Hrvatsku, Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Katar, Švedsku, Austriju, Kosovo, Njemačku, Mađarsku, Kuvajt, Libiju i Kirgistan.  Kako najčešće posluju u zemljama regije i okolnim zemljama, suradnja je, kažu, zadovoljavajuća pa tako tvrde da su u većini kategorija jedni od lidera, s oko 150 milijuna eura prihoda prošle godine. No, potrošači danas preferiraju brendove nasuprot trgovačkih marki, poput Palome, Zewe, Pampersa, Procter & Gamble, Huggiesa, koji također dobro kotiraju na tržištu u regiji pa i dalje, uključujući i hrvatsko tržište kao jedno od ključnih. 

Konkurenti režu cijene

Kako su prošle godine naveli iz Violete, tvrtka je bila izložena konkurentskim napadima kompanija Drenik i Paloma koji se sve više oslanjaju na cijenu kako bi povećali privlačnost svojih proizvoda nasuprot Violetinim, stoji u analizama. Svjesni jake konkurencije, u tvrtki Violeta planiraju povećati udjele na postojećim kategorijama i razviti nove proizvode. 

"U pogonu u Grudama radimo tekući program - tekuće deterdžente, sredstva za čišćenje i omekšivače, a lansirali smo i novi proizvod - deterdžent za čišćenje podova. Planiramo nova poboljšanja poput nove linije za proizvodnju higijenskih uložaka te kupnju novog stroja za proizvodnju pelena-gaćica. Naši udjeli rastu iz godine u godinu, što je najbolji pokazatelj uloženih napora. Na većini tržišta Adria regije držimo prvo ili drugo mjesto", tvrde iz tvrtke.

Prioritet jačanje brenda 

S obzirom na jaku konkurenciju i brzinu promjena na tržištu, osluškuju, kažu, potrebe potrošača i nastoje odgovoriti na njihove potrebe premium kvalitetom. Širenje pogona zahtijeva i novu, kvalificiranu radnu snagu, a kako je riječ o visokoj tehnologiji s vremenom će, kažu, vidjeti koji je točan broj potrebne radne snage u skladu s njihovim potrebama.

"Trenutno grupa Violeta ima 1050 zaposlenih, a taj će se broj u budućnosti sigurno povećavati", ističu. Premda su zadovoljni dobrim rezultatima prošle godine, nova ulaganja u jačanje brenda prioritet su tvrtke.  "Iako je Violeta domaći brend, na tržištu BiH imamo puno prostora za napredovanje. Ulažemo dodatna sredstva, kako u edukaciju naših zaposlenika tako i u proizvodnju, u nove strojeve, u marketinške aktivnosti kako bismo ojačali trenutnu poziciju i ostvarili još bolje udjele na tržištu. Potrebno je dodatno se približiti krajnjim potrošačima, upoznati ih s premium kvalitetom Violeta proizvoda, što zahtijeva jaku marketinšku strategiju na ovom tržištu", zaključuju.