Podijeli članak
Tagovi
Vezani članci
- Červar se oglasio nakon ostavke uživo: ''Ovo prvenstvo ne zaslužuje takvu važnost''
- Mostarac novi direktor reprezentacije BiH
- Kapetan HKK Zrinjski Tihomir Vranješ na popisu reprezentativaca BiH
- Posljednja poruka majke s djecom prije nego što se srušio avion: Sada idemo kući
- Hoće li Mostarac Barbarez postati novi izbornik Zmajeva?
Nogometni tim BiH čarter-letom sa Zračne luke Sarajevo oko 13 sati doputovao je u Armeniju.
Nakon viziranja putovnica na Zračnoj luci u Armeniji reporteru „Avaza“ prišao je stariji gospodin koji je doputovao iz Sarajeva. Riječ je o iskusnom pilotu, koji je priopćio šokantnu informaciju.
Prema njegovim riječima, izbjegnuta je tragedija!
"Sekunda, odnosno jedan stupanj je nedostajao da se zrakoplov strmoglavi i sruši. To odgovorno tvrdim jer imam više od 600 sati leta kao pilot. O ovome incidentu ću obavijestiti Direkciju za civilno zrakoplovstvo BiH. Nitko se ne može igrati ljudskim životima. Možete to slobodno napisati", poručio je pilot (identitet poznat redakciji).
Sugovornik, ipak, podvlači da je zrakoplov najsigurnije prijevozno sredstvo, ali kada se koristi onako kako treba, kako to nalažu propisi.
"Jednostavno, nisu dozvoljeni nikakvi nagli okreti. Nagib već od 30 stupnjeva je koban, a ono je, prema mojim procjenama, bilo 28 stupnjeva", zaključio je pilot.
Nakon viziranja putovnica na Zračnoj luci u Armeniji reporteru „Avaza“ prišao je stariji gospodin koji je doputovao iz Sarajeva. Riječ je o iskusnom pilotu, koji je priopćio šokantnu informaciju.
Prema njegovim riječima, izbjegnuta je tragedija!
"Sekunda, odnosno jedan stupanj je nedostajao da se zrakoplov strmoglavi i sruši. To odgovorno tvrdim jer imam više od 600 sati leta kao pilot. O ovome incidentu ću obavijestiti Direkciju za civilno zrakoplovstvo BiH. Nitko se ne može igrati ljudskim životima. Možete to slobodno napisati", poručio je pilot (identitet poznat redakciji).
Sugovornik, ipak, podvlači da je zrakoplov najsigurnije prijevozno sredstvo, ali kada se koristi onako kako treba, kako to nalažu propisi.
"Jednostavno, nisu dozvoljeni nikakvi nagli okreti. Nagib već od 30 stupnjeva je koban, a ono je, prema mojim procjenama, bilo 28 stupnjeva", zaključio je pilot.