Podijeli članak

Koliko istine ima u poznatoj izreci da nam rješenje problema stoji ispred nosa, a mi ga, tražeći na sve strane, ne vidimo pokazala je Sanela Jenkins, poduzetnica i borac za ljudska prava izraženog patriotskog opredjeljenja koja je spremno podržala kampanju bosanskohercegovačkih privrednika za afirmaciju i potrošnju bh. brendova.

Naglašavajući naše potencijale i kvalitete, Sanela je jučer na svom Facebook profilu pojasnila važnost kupovine domaćih proizvoda: “Jaka ekonomija znači i jaka Bosna i Hercegovina. Prošli smo kroz teška vremena i nadam se da smo naučili da moramo cijeniti sebe i svoje kvalitete. Kupovati i koristiti domaće proizvode i usluge znači cijeniti sebe…Naša zemlja svakim danom kreira više i više svojih proizvoda što je ohrabrujuće za našu budućnost…Dobri smo u metaloprerađivačkoj i elektro industriji, proizvodnji hrane, drvoprerađivačkoj industriji itd… imamo šta ponuditi u turizmu. Također ne smijemo zaboraviti naše brendove iz polja filma, muzike i kulture, sporta, dizajna… Zato podržavam kampanju ‘Upalimo svjetlo u BiH’ jer ako ga mi ne upalimo drugi neće sigurno”.

Izražavajući svoj ekonomski patriotizam, samo nekoliko mjeseci ranije Sanela je pozvala: “Mi se moramo mijenjati da bi se promijenila Bosna. Moramo biti nekad malo više pozitivni na pozitivne stvari, voljeti zemlju i raditi za nju, bez obzira na to gdje se nalazimo na planeti…”.