Podijeli članak

Sve je više djevojaka koje su svoj život posvetile tome da postanu slavne influencerice pa se u skupocjenoj odjeći, našminkane i na luksuznim destinacijama fotografiraju za društvene mreže te promoviraju određeni životni stil. Za razliku od njih, Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić također su se "bacile" u influencerske vode, ali nešto drugačije - one su prve katoličke influencerice pod imenom ChanceForWalk koje prati već 5000 ljudi, piše Index.hr.

"Želimo utjecati na mlade ljude sa svojim Instagram profilom i YouTubeom, prenijeti ljudima dobre i pozitivne stvari, želimo ih evangelizirati. Biti katolička influencerica je prekrasno, mi  provodimo Isusovo poslanje. Odlučile smo to raditi, i radimo to na mladi i urbani način", objasnila je Emina za RTL te dodala kako mladima nisu potrebne eksplicitne fotografije i puno novaca da bi bili uspješni.

"Htjele smo u tom mnoštvu Instagram profila, gdje su svi polugoli, gdje se prenosi poruka 'ako si polugol, privući ćeš mase' reći ljudima da je to laž, da ne trebaš biti polugola ili našminkana da bi se bolje osjećala", pojasnila je Emina koja uz Marijetu ovaj životni stil promovira putem #instaevanđelje i poruka poput 'Isus je tu, a gdje si ti?'.

Dok su klasičnim influencericama uzori poznate osobe s crvenog tepiha, Emina i Marijeta isnpiraciju su pronašle u poglavaru katoličke crkve.

"Papa nam je veliki uzor, on je veliki svjetski influencer. Odlučio se približiti mladima, na društvenim mrežama. Mi ga jako volimo i lajkamo i shareamo, citiramo ga", ispričala je Emina.

Iako mnogi od influencerskog posla zarađuju vrlo dobro, u Hrvatskoj čak i do 50 tisuća kuna mjesečno, katoličke influencerice sve rade neprofitno, a uz to imaju i svoje stalne poslove koje rade od 8 do 16 sati.

"Htjele bismo reći da imaju nas, koje smo prošle ono što one tek trebaju proći, želimo staviti Krista kao uzora koji je isto hodao u njihovim cipelama. Koji je hodao davno davno, ali je ostavio nadu i utjehu", zaključila je Marijeta.