Podijeli članak

LOLA.tees je ime iza kojih se kriju Helena Bilić i Jelena Džolić, dvije Ljubušanke koje svojim modnim kreacijama privlače pažnju. Ideja za pokretanje njihovog vlastitog brenda je kako kažu, došla spontano, iz potrebe da se napravi majica s natpisom koja bi odgovarala svima bez obzira na dob i veličinu, a strah od neuspjeha nisu imale zbog malih očekivanja.

„Lola je kulminacija kreativnosti koju smo Helena i ja uvijek dijelile od početka srednjoškolskog obrazovanja pa do završetka fakulteta. Uvijek smo izmišljale i kombinirale, kako u interijerima studentskih stanova, tako i u odjevnim kombinacijama. Natpis i prva Lola su neki pečat naše osobnosti koji smo htjeli izraziti. Početni cilj bio je ostvariti neki dodatni prihod uz poslove koje smo tada obavljale, no prvih pedeset Lola koje smo napravile prodale smo, možemo reći, doslovno 'preko noći' i tu je krenula 'saga' o Lolama“, kažu LOLA.tees za Pogled.ba.

Za  plasiranje majica na tržište odlučile su iskoristiti Facebook stranicu Cvjetka Zanovjetka koji je prethodio Lolama, a s kojim je Helena postigla „zgoditak“ u online prodaji i ogromnu zainteresiranost. LOLA.tees su za kratko vrijeme postale zaštitni znak za djevojke koje  se žele istaknuti, a taj je, kako ističu, personalizacija.

„Uvijek kažemo da su osobe koje nose Lola komade djevojke koje znaju što žele i ne boje se to pokazati. Kroz personalizaciju naših modela, bilo da se radi o natpisu ili prilagođavanju određenog modela potrebi kupca, smatramo da nudimo mogućnost da se osoba izrazi na sebi prihvatljiv način kroz komad odjeće koji će nositi“, navodi Jelena.

Na njihovim natpisima na majicama izražava se jak stav, a inspiracija za njih dolazi kroz njihovu interakciju s kupcima, obitelji i prijateljima.

„Inspiracija se događa na dnevnoj bazi i kroz druženja, svakodnevica je odličan suradnik ako radite ono što želite i volite. Ona je u ljubavi, glazbi, djeci, humoru i svemu što vas okružuje, ne postoji univerzalan izvor inspiracije, kako kaže naša suradnica May, odnosno Maida Ljubuškić“, nastavlja Helena.

Njihova popularnost mora se nositi s tržištem u kojem prevladava kopiranje ideja, no vodiči procesa u borbi protiv toga su, prema njima, kvaliteta, pristupačnost i personalizacija.

„Svakodnevno pratimo modne trendove što je u ovome poslu obavezno i naravno slušamo želje naših kupaca. Potom osmišljavamo model koji bi se dao uvrstiti u našu ponudu i biramo materijal nakon čega isti šijemo i isprobavamo. Baziramo se na prirodne materijale i pamuk, no planiramo proširiti ponudu na još materijala. Ponekad materijal koji nam se sviđa diktira nastanak novog modela ili model koji imamo u ponudi s novim materijalom doživi uspjeh koji prethodno nije imao“, opisujeHelena proces nastanka novog komada odjeće koji nekada nastanu zbog potrebe kupca.

Biti modni dvojac nije lako, no LOLA.tees zbog sličnog ukusa nemaju s tim problema jer im je kupac taj koji donosi posljednju riječ. Za njih je modna scena u BiH šarolika i puna mladih kreativaca koji uspješno grade posao od kojih ističu Helenu Bubalo, Bee Maru i Božanu Matić koje su poznate po svojim kožnim torbama i Lovely bags. 
Tijekom svog rada surađuju s mnogim kreativnim osobama, a najdraža suradnja im je ona s Maidom Ljubuškić, poznatijom pod nazivima May, Klošarenilo i Muzej sjebanosti koja svojim natpisima širi svoje poruke. „May sa svojim minimalističkim, upečatljivim i kreativnim natpisima i ilustracijama daje poseban 'štih' našim modelima. S njom smo 'srasle' i nezamislive smo jedna bez drugih“, kaže Jelena.

Iako se baziraju na online prodaju, LOLA.tees kreacije se mogu naći u buticima „I do“ u Čapljini, „IN“ u Međugorju, „IMANI“ u Tuzli i „Coral“ u Ljubuškom, a planiraju otvoriti i svoj Lola Studio u Ljubuškom.„Proces narudžbe uključuje kontakt s kupcima, definiranjenarudžbe, izradu i isporuku. Putem Facebook stranice ili e-maila nudimo kompletnu informaciju o modelu koji ih zanima, dakle dostupne boje, materijale ili veličine uz detalje narudžbe i isporuke. Sada u ponudi imamo preko pedeset različitih modela, no i dalje je majica s natpisom ostala najtraženija“, ističe Helena.

Prošlo je nekoliko godina od njihova nastanka i uspjeha, no njihova ambicija ne slabi.„Dosadašnje ciljeve smo uspješno ostvarili, ponosne smo jer smo uspjele održati konstantu od kada se bavimo Lolama. Naš veliki cilj je proizvodni pogon u Ljubuškom, no do tada radimo na ostvarivanju 'manjih' ciljeva, poput Lola Studija“,zaključuje Helena.

Njihove kreacije možete naručiti na e-mail [email protected] na Facebook stranici LOLA.tees.

Autor/ Kristina Gadže