Podijeli članak

Pivo nakon treninga, da ili ne? Dok jedni takvu praksu smatraju odličnom jer je pivo bogato ugljikohidratima i elektrolitima, drugima je to sjajan način za motivaciju. No evo što o svemu tome misle stručnjaci.

"Ispijanje piva nakon treninga nije jako štetno dokle god to istovremeno podrazumijeva vodu i hranu. No apsolutno nije pozitivno, niti je korisno", rekla je nutricionistica Hana Abdulaziz Feeney, osnivačica Nourishing Resultsa te istaknula kako je ideja da pivo pomaže oporavku mišića nakon treninga, samo dobar marketinški trik. 

"Profesionalni sportaši ne piju pivo za oporavak iako mnogi smatraju da je ono odlično za to. Važno je znati da pivo nudi nultu hranjivu vrijednost nekome tko vježba redovito", rekla je Feeny.

"Istina je da pivo sadrži elektrolite i ugljikohidrate, pa čak i protuupalne i antioksidativne spojeve. Međutim, glavni elektrolit kojeg gubite kroz znoj je natrijev klorid, kojeg vam pivo neće pružiti", rekla je Susan Kitchen, stručnjakinja za sportsku dijetetiku.

"Osim toga, zbog alkohola ćemo se osjećati dehidrirano, što nakon treninga nitko od nas zasigurno ne želi", zaključila je.

Dakle, ako želite imati koristi od svog plana vježbanja, pivo nakon treninga, ili dva, možda neće biti najbolja ideja, prenosi Index.