Podijeli članak

Iako buđenje u šest ujutro radi tjelovježbe zvuči kao težak zadatak, istraživanje Sveučilišta iz Sjeverne Karoline dokazuje da upravo oni koji ustaju tako rano mršave brže nego osobe koji iste vježbe rade kasnije tijekom dana.

U tijeku ovog istraživanja 100 pretilih muškaraca i žena vježbalo je pet puta tjedno u različitim terminima. Svaki pojedinac bi vježbao dok ne istroši 600 kalorija, prenosi Men's Health. Nakon deset mjeseci svi su izgubili na težini, ali ne jednako.

Detaljnija provjera gubitka kilograma pokazala je kako su neki sudionici izgubili više, a neki manje kilograma. Vježbali su svaki dan u periodu od sedam ujutro do sedam navečer. Oni koji su vježbali prije podne izgubili su više kilograma nego oni koji su vježbali nakon tri sata poslijepodne. 

Međutim, postoji još jedan detalj koji je izrazito važan i treba ga uzeti u obzir. Oni koji treniraju ranije ujutro mnogo su aktivniji i energičniji tijekom cijelog dana. Ipak, eksperti savjetuju da se ne forsirate ako niste sposobni da trenirate ujutro.

"Bolje je da to činite onda kada možete, čak i ako je riječ o terminu poslijepodne. Bilo kakav oblik tjelovježbe je mnogo bolji nego nikakva aktivnost", kaže analitičar koji je proveo istraživanje Erik Willis.