Podijeli članak

Jedan od najraširenijih lanaca brze hrane na svijetu, McDonald's, testira novi tip restorana koji se baziraju isključivo na narudžbama „za van”. Prema pisanju Forbesa McDonald's je nedavno otvorio prvu takvu lokaciju u Londonu.

Gosti naručuju hranu putem velikih touchscreen kioska, plate karticom te zatim pričekaju da osoblje pripremi njihovu narudžbu. Sjedećih mjesta nema, baš kao ni ikakvih dekorativnih detalja u interijeru, a ideja je ponuditi brzi obrok onima koji nemaju vremena ili se ne žele zadržati na objedu u restoranu.

Prvi takav restoran, ili bolje reći, lokacija za preuzimanje hrane, otvoren je nedavno u Londonu i znatno je manji od uobičajenih McDonald's restorana. Menu je, kako piše Business Insider, ograničen na neke od najpopularnijih jela, poput prženih krumpirića, Big Maca i ili McNuggetsa. Ideja je da, budući da zaposlenici ne primaju narudžbe već ih gosti sami odrađuju na ekranima, svi radnici budu u potpunosti posvećeni pripremanju hrane i tako znatno smanje vrijeme čekanja. No, kako su pisali novinari Business Insidera koji su testirali McDonald's to go opciju njihova narudžba nije bila gotova ništa brže nego što je uobičajeno.

Ovo je, piše Forbes, najveća promjena koju McDonald's uvodi u svoje poslovanje još otkad su 1970-ih uveli opciju drive-ina zahvaljujući kojoj se kupci mogu dovesti do šaltera automobilom, naručiti hranu, i zatim na idućem šalteru preuzeti svoju narudžbu. Taj je novitet tada značio revoluciju među lancima brze prehrane, a novi restorani za van možda najavljuju revoluciju 2.0.

Kako prenosi Jutarnji list, pokaže li se testna lokacija u Londonu uspješnom, taj bi lanac ovaj koncept uskoro mogao proširiti i na druga tržišta. Hoće li se kupcima svidjeti ogoljeni interijeri i naručivanje hrane gdje je ljudski kontakt sveden na potpuni minimum, ostaje za vidjeti.