Podijeli članak

Dodao je da su u Mercatoru sigurni da postoji potencijal za uspješno vraćanje na tržište BiH na osnovu značenja koje nosi brend u BiH, na osnovu iskustava s poslovanjem Mercatora u BiH prije promjene, na osnovu prijašnje suradnje s dobavljačima, na osnovu koncepta kojeg razvija Mercator, na osnovu iskustava zaposlenih u Mercatoru kao poslodavcu.
 
Iztok Verdnik, pomoćnik predsjednika Uprave za korporativno komuniciranje, kazao je da je Mercatorovo preuzimanje djelatnosti Konzuma u BiH "samo koncept na kome smo u Mercatoru puno radili i svugdje naišli na podršku".
 
"Za realizaciju je potrebno dobiti podršku raznih čimbenika, i Agrokora i Mercatora. Ne radi se samo o promjeni brenda, već preuzimanje znači promjenu asortimana koji mora biti u suglasnosti s potrebama kupaca i čitav niz drugih aktivnosti da bi takva operacija bila uspješna", kazao je Verdnik.
 
Dodao je da su u Mercatoru sigurni da postoji potencijal za uspješno vraćanje na tržište BiH na osnovu značenja koje nosi brend u BiH, na osnovu iskustava s poslovanjem Mercatora u BiH prije promjene, na osnovu prijašnje suradnje s dobavljačima, na osnovu koncepta kojeg razvija Mercator, na osnovu iskustava zaposlenih u Mercatoru kao poslodavcu, prenosi N1.

"Moram naglasiti da koncept predviđa preuzimanje svih obaveza Konzuma BiH do dobavljača, naravno u zajedničkom interesu po dugoročnu suradnju, kao i preuzimanje svih zaposlenih. Sigurni smo da će sve potrebne odluke imati visoki prioritet. Mislimo da je u interesu kupaca u BiH, lokalnih i regionalnih dobavljača, banaka, zaposlenih, države da se zadrže radna mjesta, izmire obaveze prema dobavljačima i da se trgovina u BiH odvija uspješno", kazao je Iztok Verdnik, pomoćnik predsjednika Uprave za korporativno komuniciranje.