Podijeli članak

Iako Željeznice Federacije BiH za putnike više nisu ružno pače, moglo se zaključiti po ljetošnjim slikama s čapljinskoga kolodvora. 

S prispijećem vlaka iz Sarajeva, znale bi se stvoriti slike poput nekadašnjih, kada su željeznice bile ključni prijevoz na duge relacije prema Zagrebu i Frankfurtu, pa Osijeku, Subotici i Budimpešti ili, pak, Beogradu, rijeke putnika koji, silazeći iz vlaka, žure prema krajnjem odredištu, piše Večernji list BiH.

Da se s putničkim prometom u Željeznicama FBiH nešto zanimljivo zbiva, potvrđuje i podatak kako je prometovanje sezonskog vlaka produljeno. 

O temi putničkog prijevoza željeznicom, teretni je već godinama stabilan, porazgovarali smo s Mariom Kozinom, direktorom prometno-poslovnog područja Mostar. 

Prometovanje sezonskog vlaka je produljeno. Zbog čega? 

Vlak, koji je bio predviđen kao sezonski, koji je trebao prometovati do Čapljine do 31. kolovoza, zatim do konca rujna, prometovat će do izmjene reda vožnje koja će se obaviti u prosincu, a ja se nadam kako će prometovati tijekom cijele godine. Produljenje smo napravili zbog zanimanja putnika i anketa koje smo provodili. 

Jednostavno, morali smo napraviti uslugu ljudima koji se zanimaju za vožnju vlakom, a pogotovo nam je drago što se mladi ljudi zanimaju, pa smo tako posljednjih dana imali izlete učenika osnovnih i srednjih škola iz Mostara i, naravno, Čapljine.

Cijeli tekst pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH