Podijeli članak

Tvrtka Nefa putem društvenih mreža je informirala javnost u Srbiji kako od danas počinje raditi Call centar preko kojega kupci mogu zatražiti povrat novca i dobiti daljnja upustva što čini kako bi vratili sredstva koja su avansno uplatili ovoj tvrtci za namještaj. Doduše, u informaciji se navodi kako će Call centar početi raditi 3.5., ali se vjerojatno radi o tehničkoj pogrešci, te se misli na 3. lipanj.



I oglasu se navodi i kako vlasnik tvrtke i dalje stoji iza obećanja da nitko neće biti prevaren od radnika i kupaca, te kako će u končanici svi dobiti što im pripada. Zamolili su i da se dalje prati stranica nefa.rs radi daljnjih informacija.

Nigdje se ne spominju kupci iz BiH, pa je vjerojarno i njima jedina opcija za sada pokušati preko najavljenog Call centra doći do informacije kako vratiti novce koje su dali ovoj tvrtci za naručeni namještaj.

Podsjećamo, Nefa namještaj je doslovno ugašen preko noći, a kupci koji su avansno platili naručenu robu su ostali bez namještaja i bez novca. Kako smo ranije pisali, radnicima na području HNŽ-a nekoliko mjeseci nije uplaćivano zdravstveno osiguranje, a navodno je slična situacija i sa ostatkom tvrtke na području BiH.

Hoće li vlasnik u konačnici održati obećanje i ispuniti sve preuzete obveze ostaje da vidimo. Uostalom, on je već odavno pobjegao u Rusiju. Bez posla u Srbiji i BiH je ostalo više od 500 radnika.

AU: M.K./Ero.tel