Podijeli članak

Očekuje se i da će oko 2025. godine prosječni električni automobil koštati kao benzinac ili dizelaš iste klase - zbog pada cijene baterija.

Velike promjene se spremaju ne tržištu Europske unije i sigurno je da će se odnos zastupljenost automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, i električnih automobila i plug-in hibrida, značajno promijeniti, piše Revijahak.

Prema novim planovima Europske komisije, emisije CO2 automobila po kilometru morale bi biti manje za 50 posto u vremenu od 2021. do 2030. godine, a ne za 37,5 posto kako je prethodno planirano.

Mnogo više plug-in hibrida i električnih automobila u proizvodnji, koji emitiraju malo ili nimalo CO2 u vožnji.

Međutim, sigurno je da će EU pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida, za koje se sumnja da ih vozači ne pune strujom na električnim punjačima, već da funkcioniraju kao klasični hibridi što znači da stvaraju mnogo više CO2 u realnim uvjetima nego što je deklarirano. Te 2030. godine, prosječna potrošnja novih automobila trebalo bi iznositi oko 2 l/100 km, a emisija CO2 u prosjeku 45 g/km.