Podijeli članak

Na  portalu SuperData Research tvrtke Nielsen objavljeno je da su igrači na videoigre i dodatke u videoigrama u svibnju potrošili gotovo devet milijardi dolara, uz popis igara na koje su igrači najviše trošili.

U svibnju su tako igrači na videoigre i digitalna dobra u videoigrama potrošili 8,7 milijardi dolara. Iako se čini kao sumanuta cifra, ona je zapravo četiri posto manja u odnosu na isti mjesec prošle godine. Razlog tome je pad potrošnje na mobilnim igrama od šest posto, koje čine veći udio od onih za PC i konzole zajedno. 

League of Legends i dalje dominira PC platformom, dok se na drugom mjestu, za mnoge podosta iznenađujuće, našao Dungeon Fighter Online, borilačka igra s elementima RPG-a iznimno popularna u azijskim zemljama. Slijedi kineski MMORPG Westward Journey Online II, a zatim i druge igre popularne na zapadnom tržištu.

Konzolaši su najviše trošili na Fortnite i FIFA-u, zatim slijede Mortal Kombat 11 i NBA 2k19. Na popisu su se našali i jedan Call of Duty te novi nastavak popularnog serijala Devil May Cry 5. Zanimljivo, prihodi od FIFA Ultimate Teama značajno su pali u odnosu na prošlu godinu, ali analitičari to pripisuju Svjetskom prvenstvu u Rusiji.

Na mobilnim platformama igrači su najviše novaca izdvajali za Honour of Kings, popularnu mobilnu MOBA-u, Perfect World, kultni Candy Crush te Clash of Clans. Slijede Monster Strike i Pokemon GO koji i nakon tri godine kotira sjajno i tek je sad dobio pravu konkurenciju, prenosi Index.hr.