Podijeli članak

Izvršni direktor digitalnog poslovanja Addiko Grupacije Srđan Novaković predstavio je studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru digitalnu transformaciju poslovanja s osvrtom na primjer Addiko banke.

Govoreći o značaju digitalizacije, Novaković je istaknuo da digitalna transformacija nije više opcija, već neminovnost koja se dešava želio to netko ili ne.

- Digitalna transformacija se odvija različito u različitim industrijama, ali je za svaku kompaniju ključno imati pravu strategiju zasnovanu na fundamentalnim principima kompanije - kazao je. 

Novaković je ukazao na vrijeme usvajanja proizvoda koje se drastično skratilo.

- Telefonu je trebalo 75 godina da dostigne broj od 50 milijuna korisnika, dok je npr. igrica Pokemon Go taj broj dostigla za deset dana - istaknuo je.

Pojasnio je da korisnik u svom iskustvu s bankom prolazi kroz offline i online kanale, pri čemu se jednostavni proizvodi prodaju kroz digital, kompleksniji preko filijale, te dodao da, bez obzira na to, svi kanali moraju da pruže vrhunsko iskustvo korisniku, nevažno da li je korisnik u tom procesu koristio jedan ili više kanala.

- Najveći problem prodaje i korištenja digitalnih kanala s kojim se susreće bankarska industrija, ali i većina drugih digitalnih biznisa je identifikacija korisnika, zatim lokalna zakonska regulativa, te različiti tehnički uvjeti - zaključio je Novaković, priopćeno je iz Addiko banke d.d.