Podijeli članak

Sezona prehlada je u punom jeku, a ako se želite što prije oporaviti onda jedite namirnice s ovog popisa koje dokazano olakšavaju sve simptome prehlade

1. Pileća juha. Domaća pileća juhica ne liječi samo dušu nego i tijelo, pogotovo kada ste prehlađeni. Naime, poznato je da hrana bogata nutrijentima jača imunosni sustav, a pileća juha s dodatkom raznog povrća u sebi sadrži anti-upalne tvari koje olakšavaju sve simptome prehlade.

2. Češnjak. Redoviti konzumenti češnjaka rijetko se susreću s prehladama zato što u organizmu imaju dostatnu količinu alicina, čudesnog spoja koji se nalazi u češnjaku i hrani imunosni sustav. Češnjak ima snažna antivirusna i antibakterijska svojstva zbog čega je idealan za liječenje svih vrsta infekcija, stoga ga tijekom prehlade konzumirajte u sirovom stanju i brzo ćete ozdraviti.

3. Mrkva (i ostale namirnice bogate vitaminom A). Svi su vitamini važni za zdravlje našeg organizma, ali vitamin A ima ključnu ulogu u održavanju snažnog imunosnog sustava. Zbog toga grickajte mrkvu kada ste prehlađeni jer je ona bogata ovim vitaminom. Ako ne volite mrkvu, jedite batat, buču ili kelj koji su također puni vitamina A.

4. Čaj. Iako bi čaj redovito trebao biti na našem svakodnevnom meniju, mnogi ga piju samo kada su prehlađeni, a u tim situacijama najbolji su razni biljni čajevi. Kadulja ima snažna anti-upalna svojstva i za tren će umiriti bolno grlo.

Majčina dušica borit će se s kašljem. Blaga kamilica pomoći će kod boli u trbuhu i smiriti živce kako biste lakše zaspali, dok će čaj od metvice odčepiti sinuse. Zeleni čaj bogat je antioksidantima i ojačat će imunosni sustav.

5. Citrusi. Namirnice bogate vitaminom C bez sumnje će smanjiti trajanje prehlade i ubrzati oporavak. Citrusi poput naranče, limuna, limete i grejpa idealni su za borbu protiv prehlade. Pogledajte i popis namirnica koje sadrže više vitamina C od naranče.

6. Riba. 'Masna' riba poput lososa, skuše i srdele tj. ona riba koja je puna zdravih omega 3 kiselina također je sjajan borac protiv raznih upala u organizmu.

7. Mlijeko. Prema velikom istraživanju koje je 2010. godine provela bolnica Massachusetts General, osobe s niskom razinom vitamina D u organizmu češće dobivaju prehlade. Mlijeko je dobar izvor ovog vitamina i dobro djeluje na cijeli organizam, a s jednom šalicom ovog napitka u organizam ćete unijeti magnezij i kalcij. Provjerite 5 znakova koji pokazuju da vam nedostaje vitamina D.