Podijeli članak

Kolinda je održala sastanak na Pantovčaku na temu "Identitet i marka Republike Hrvatske".

Na sastanku je najavila kako osniva radnu skupinu za izradu brenda Hrvatske, javlja N1. 

"Treba konačno početi upravljati brendom ili imidžem svoje države", rekla je predsjednica.

Stranci imaju bolji dojam o zemlji"

Rekla je da je jedan od glavnih razloga odlaska mladih nezadovoljstvo stanjem države. 

"Kreira se negativna percepcija i dojam da u zemlji ništa ne valja. A kad se maknete iz zemlje, vidite da stranci imaju puno bolju percepciju o Hrvatskoj nego što je imamo mi sami", smatra Kolinda.

"Često se u onome što pričamo o životu u Hrvatskoj obaziremo na ono što je negativno", dodaje.

"Tijekom nedavnog boravka u SAD-u, u razgovorima s ljudima, nema onoga tko nije čuo za Hrvatsku ili ne zna gdje je Hrvatska", rekla je.

Nema tko je nije prepoznao u SAD-u"

Prokomentirala je uspjeh reprezentacije u Rusiji i svoj boravak SAD-u te istaknula koliko je nogomet obilježio pozicioniranje Hrvatske u svijetu. 

"Nema osobe u SAD-u koja me nije prepoznala i komentirala kako je Hrvatska na SP-u osvojila srca", rekla je predsjednica i dodala da su svjetski državnici tijekom sastanaka slali pozdrave i izborniku Zlatku Daliću, kapetanu Luki Modriću i drugima.

"Moramo kreirati vlastiti brend, a ne dopustiti drugima da ga kreiraju ili modificiraju. Ranije kampanje nisu uspijevale zato što su se oslanjale na vizuale, slogan ili fotografije, rekla je predsjednica i dodala da je izrazito bitno i živjeti brend koji se predstavlja.

Neobičan oblik

Istaknula je i da se tijekom istraživanja Hrvatske na internetu može vidjeti da je zemlja uglavnom poznata po sigurnosti, sportu i neobičnom obliku.

"Hrvatska nema jasan sustav oblikovanja vlastite marke. Osnivanjem radne skupine za izrađivanje službene marke želim to promijeniti", dodala je.

Radnu skupinu vodit će Dubravka Sinčić Ćorić, redovita profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.