Podijeli članak

U sjedištu JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine u Mostaru je danas  potpisan Ugovor za izgradnju novih dionica moderne autoceste na Koridoru Vc.

Ugovor o izgradnji dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Ponirak – Vraca potpisali su direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić i Hamed Ramić, direktor Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Munir Ramić u svojstvu svjedoka ispred Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59.408.825,00 eura bez uključenog PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske investicijske banke (EIB) u visini od 50 milijuna eura i bespovratnih sredstava od WBIF-a u visini od 19 milijuna eura.

 Direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić je kazao kako je potpisivanje ovog Ugovora zaokružen jedan ciklus koji je planiran u prvoj polovini godine.

 “To je da dodijelimo ugovore i počnemo s građenjem dionica koje predstavljaju funkcionalne cjeline, koje nakon isteka roka od 30 mjeseci treba da obilato povećaju prihode JP Autoceste, kada je u pitanju naplata cestarina”, kazao je Terzić.

Trasa autoceste poddionica Ponirak- Vraca je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Vranduk – Ponirak i na jugu na poddionicu Tunel Zenica – Donja Gračanica.

“Poddionica Ponirak – Vraca duga je 2,65 km, a najznačajniji objekt na poddionici je tunel Zenica dužine 2475 m lijeva cijev i 2420 m desna cijev, a potpisivanjem ovog ugovora u zeničkoj regiji bit će u izgradnji pet dionica za novih 20 kilometra moderne autoceste na Koridoru Vc”, pojasnio je Terzić.

Izrazio je zadovoljstvo potpisanim Ugovorom s renomiranom firmom s kojima već ima dobro iskustvo, ali i svim suradnicima iz JP Autoceste koji su unatoč sveopćim svađama u Federaciji BiH uspjeli da u ovome momentu BiH ima 36 kilometara autoputa u izgradnji i da se radi  na novih 28 kilometara i na novih  450  milijuna eura koji se trebaju dodijeliti u narednih desetak mjesecima.

“Ono što pred nama predstoji i nadam se da ćemo tu imati podršku i podršku i praćenje Vlade Federacije kao što imamo od resornog ministarstva , to je novi ciklus zaduženja od 850 milijuna eura za dionicu od 51 kilometara od Ovčara do petlje Mostar- jug. Dinicu Mostar -sjever i Mostar -jug bi trebali uraditi sa bh komercijalnim bankama, a pošto nismo pusto ostrvo i ne možemo to uraditi sami  očekujemo da će Vlada Federacije BiH dati svoj doprinos i  da ćemo što prije krenuti u realizaciju tih projekata”, kazao je Terzić.

Direktor Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) Hamid Ramić je izrazio zadovoljstvo na povjerenju koje im je ukazano  kazavši kako je ovo nastavak njihovih aktivnosti.

“Radi se o dionici od 2.8 kilometara kojoj je tunel dominantan od 2,5 kilometara a rok za izvođenje radova je 30 mjeseci. Mi ćemo kao i dosadašnje projekte uredno i   kvalitetno uraditi”, kazao je Ramić.

U registru Euroasfalta kako ističe ovo je tunel broj 15 od 2013 godine kada su ušli u tunel gradnju. Ističe da rad  po najboljim tehnologijama i upošljavaju mlade inženjere koje obučavamo za velike izazove, te okupljamo oko 900 radnika mahom Bosanaca i Hercegovaca.

Ministar prometa i komunikacija FBiH Denis Lasić je kazao kako je ponosan da se nastavlja trend izgradnje na sjevernom djelu koridora Vc.

“ Izgradnja novih 2,6 5 kilometara su malo složeniji , jer je riječ o tunelu, ali mislim da ćemo to uspješno završiti i prije očekivanih 30 mjeseci”, kazao je ministar Lasić. Posebno zadovoljstvo je iskazao činjenicom da radove izvode domaća kompanija koja je dostavila i najpovoljniju tehničku ponudu na tender.

“To je dodatni poticaj gospodarskom razvoju naše zemlje”, kazao je Lasić te napomenuo je su u ovoj godini potpisani ugovori za izgradnju radova na poddionicama Vranduk –Ponirak duljine 5,3 i Počitelj-Zvirovići duljine 11,75 kilometara , te da je današnje potpisivanje još jedno u nizu.

Autor: D.G./Pogled.ba