Podijeli članak

Odluka Tvitera da zabrani političko oglašavanje na globalnom nivou podijelila je američke političke tabore koji se pripremaju za predsjedničke izbore 2020, ali i ukazala na razlike te društvene mreže u odnosu na Facebook koji se protivi zabrani objavljivanja političkih oglasa od kojih samo u idućoj godini očekuje prihod veći od milijardu dolara, prenosi Radio slobodna Europa (RSE) pisanje svjetskih medija.

Najava direktora Twittera da će ta društvena mreža zabraniti političko oglašavanje od sljedećeg mjeseca, u SAD je naišla na pohvale demokrata i kritike predizbornog štaba predsjednika Donalda Trumpa, navodi agencija Routers.

Društveni mediji, uključujući rivala Twittera, Facebook, nalaze se pod sve većim pritiskom da prestanu objavljivati oglase koji šire lažne informacije koje bi mogle utjecati na izbore, ističe Reuters.

Direktor Fejsbuka Mark Zuckerberg je u srijedu, na dan kada je Twitter objavio odluku o zabrani, branio politiku svoje tvrtke da dopusti oglase političara s lažnim ili obmanjujućim tvrdnjama, navodeći da Facebook ne želi gušiti politički govor.

Facebook je potvrdio da su neki zaposleni kritizirali politiku tvrtke u internom dopisu. Facebook je obećao da će uložiti napore za suzbijanje dezinformacija poslije tvrdnji da je ruska propaganda na toj platformi utjecala na ishod predsjedničkih izbora 2016. kada je pobijedio Trump.

Ta društvena mreža je ipak odlučila da ne provjeravati  činjenice iz oglasa političara što je izazvalo kritike demokratskih kandidata za izbore 2020., prenosi N1.

BBC ističe da se procjenjuje da će američke kampanje za predsjedničke izbore potrošiti oko šest milijardi dolara na oglašavanje, ali većina će otići na televizijske oglase, a oko 20 posto na digitalne oglase.

Također, Twitter ima mnogo manje korisnika od Facebooka- u veljači je tvrdio da ima 126 milijuna dnevno aktivnih korisnika, dok se Facebook u rujnu hvalio s 1,63 milijarde.