Podijeli članak

Tagovi

"Jabuka na dan, tjera liječnika iz kuće van", izreka je koja upućuje na to da konzumacija jedne jabuke na dan ima itekakvih dobrobiti za naše zdravlje. Ali, znate li zašto je to tako?

Jabuka sadrži u prosjeku 26 grama proteina, 81 gram ugljikohidrata i 40 grama dijetalnih vlakana, a ne sadrži masnoće i kolesterol. Osigurat će nam i važne vitamine i minerale poput kalcija, kalija, niacina, folata, tiamina, vitamina A, C, E i K. 

Jabuke obiluju flavonoidima i fitokemikalijama, snažnim antioksidantima koji pokažu u borbi protiv slobodnih radikala koji mogu uzrokovati oštećenje stanica. 

Jednostavni šećeri, glukoza, fruktoza i saharoza iz jabuka daju energiju, stoga je ova voćka odličan izbor kad ste gladni ili imate nisku razinu šećera u krvi. 

Jabuka je i odličan izvor željeza, koji pomaže u povećanju razine hemoglobina u krvi i liječenju anemije. Ne samo da regulira broj crvenih krvnih stanica u tijelu, već osigurava i pravilnu oksigenaciju esencijalnih organa. 

Jabuke su bogate vitaminom C i antioksidantnim spojevima i proteinima, koji jačaju imunološki sustav. Pomažu i u detoksikaciji tijela i poboljšanju cjelokupnog zdravlja. 

Osobe koje redovito piju sok od jabuke imaju manji rizik od razvijanja astme i astmatičnih napada, pokazala su istraživanja. 

Konzumacija jabuke na prazan želudac smanjuje rizik od razvijanja dijabetesa tipa 2 za 29 posto, piše Večernji list.