Podijeli članak

Google je već godinama neizostavni dio svakodnevice za mnoge u svijetu. Odlično pokazuje trendove i opisuje stanje u društvu. I ove godine objavili su popis najtraženijih pojmova u više od 70 zemalja.
 
U Hrvatskoj to su bili Kobe Bryant i Joe Biden, pretraživali su se recepti i nogometne utakmice, no sve to zasjenilo je ono zbog čega se strepjelo u cijelom svijetu.
 
Potres, američki i hrvatski izbori tri su najčešće pretraživana pojma na Googleu u kategoriji događaja, ali od pet do deset puta manje od ukupnog pobjednika - pojma "koronavirus". 
 
Svijet se okrenuo naglavačke - i u stvarnosti i na internetu. Nijedan od 10 najtraženijih pojmova prošle godine, ove nije pri vrhu.
 
Zatvoreni u kući, Hrvati su više nego ikad pretraživali recepte. Najčešće za kruh, palačinke i kavu Dalgona. Instalirale su se i aplikacije za online nastavu i sastanke.
 
I trgovine su se preselile na internet. Mnoge koje su ondje prisutne otprije višestruko su povećale promet, a neke koje je na to natjerala pandemija, tako su spasile svoje poslovanje.
 
- Online trgovine koje su se pokrenule ipak su to nekakav ozbiljniji novac uložen u takve projekte. Definitivno ne razmišljaju kratkoročno, tako da i dalje ulagat će u online kampanje koje ipak donose nekakav profit koje je mjerljiv u odnosu na offline dio, govori Andrej Tonković, direktor marketinga digitalne agencije Arbona.
 
Ljudi su na Googleu najčešće postavljali pitanja koja počinju formulacijama zašto i kako. U svijetu ih je zanimalo zašto se bolest zove Covid-19, a u Hrvatskoj - kako napraviti kvasac i sredstvo za dezinfekciju.