Podijeli članak

Slovenski Mercator svoj povratnički status na tržište BiH planira koncentrirati isključivo na veća prodajna mjesta koja imao prije nego što ga je kupio Agrokor, s namjerom širenja. Ostali dio preuzeli bi bh. gospodarstvenici koji su posljednjih godina zabilježili dobre poslovne rezultate.

Slovenski trgovinski lanac Mercator uskoro se vraća na tržište BiH, ali će preuzeti samo dio Konzumovih prodavnica. Prema pisanju Večernjeg lista, ostale prodavnice mogli bi preuzeti domaći trgovački lanci, prenosi BiznisInfo.

List piše da će domaći lanci preuzeti jedan broj prodavnica Konzuma koje, zbog krize u Agrokoru, nova prinudna uprava planira prodati ili zatvoriti.

Njihove uposlenike preuzet će novi vlasnici. Imena koja se spominju dolaze s prostora Hercegovine, Bosne te dijela Republike Srpske.

Informacije Večernjaka govore kako slovenski Mercator svoj povratnički status na tržište BiH planira koncentrirati isključivo na veća prodajna mjesta koja imao prije nego što ga je kupio Agrokor, s namjerom širenja.

Ostali dio preuzeli bi bh. gospodarstvenici koji su posljednjih godina zabilježili dobre poslovne rezultate, a među kojima je najveću dobit zabilježio Bingo, piše Večernji list.

U Hercegovini prodajni lanac Namex iz Širokog Brijega otvara sve veći broj prodajnih mjesta i spominje se kao ozbiljan pretendent na dio Konzumovih trgovina iako nema službene potvrde za to.

Prodajni lanac Mališić iz Čitluka već je preuzeo radnike i Velprov objekat iz sastava Agrokora koji je nedavno zatvoren.

Nedavna analiza trgovinskih lanaca u BIH pokazala je da je prošle godine Bingo bio najprofitabilniji lanac s dobiti od 67 milijuna KM, dok je najlošije rezultate imao Konzum.

FIS iz Viteza ostvario je dobit od 33,3 milijuna KM, a slijede Robot sa 7,3 milijuna KM i banjalučka Tropic maloprodaja sa 3,37 milijuna KM, podsjeća Večernji list.

Upravo jačanje trgovačkog lanca Bingo, ali i uspon FIS-a, Robota i Tropica, otežavajuća je okolnost za Mercator pri njegovom povratku u BiH, ocijenio je nedavno slovenski list Delo. Delo je napomenulo da se stanje na tržištu BiH promijenilo posljednjih godina i da je konkurencija mnogo jača.