Podijeli članak

Cesta Sarajevo - Tuzla skraćena je za tri kilometra i dionica koja je počela s gradnjom 2014. godine konačno je završena i puštena u promet. Reporter Dnevnog avaza prošao je ovom cestom koa je sada kompletirana i koji će ubuduće uveliko olakšati prometovanje naročito u zimskim uvjetima.

U dokumentima investitora kompanije „Ceste Federacije BiH“ piše da je ukupna dionica koštala 38.976.516 KM.

Tri faze

Radovi su bili podijeljeni u tri faze. U prvoj fazi građeni su mostovi M11 dužine 140 metara i M12 145 metara. Druga faza, ujedno i najzahtjevnija, odnosila se na gradnju tunela Karaula, koji je dug 902 metra, a rađene su i trase ispred i iza tunela u dužini od 1.195 metara. 

I treća, finalna faza, odnosila se na gradnju dijela trase od 1.506 metara te izgradnju mostova M13 – 280 metara i M14 -120 metara.

Ljubo Pravdić, direktor kompanije „Ceste FBiH“, kazao je jučer za Dnevni avaz da je kompletiranjem posljednje faze dionica dobila na značaju i da će se promet ubuduće na ovom izuzetno opasnom prijevoju brže i jednostavnije odvijati te da su građani dobili 4,5 km moderne ceste. 

Opasan prijevoj

"Izgradnjom ove dionice magistralna cesta skraćena je za oko tri kilometra. Nakon uklanjanja privremene rampe, koja je bila urađena u funkciji odvijanja prometa na prethodno izgrađenom dijelu dionice magistralne ceste Sarajevo - Tuzla, dionica Kladanj - Podpaklenik, pristupilo se asfaltiranju preostalog dijela oko 200 metara i spajanju cjelokupne trase u jednu cjelinu. Trasa ove dionice puštena je u promet 15. studenog, što je ujedno značilo i kraj radova", kazao je Pravdić.