Podijeli članak

S ciljem osvješćivanja javnosti o značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži kao i pravilne zaštite od sunca te adekvatnog korištenja sredstava za zaštitu, kompanija dm provodi kampanju 'MI volimo sunce.' 

Od 6.8. do 10.8., na platou ispred Mepas Malla, u posebno opremljenoj dm ljetnoj kućici posjetitelji će moći obaviti besplatne dermatološke preglede, saznati tip kože te se educirati na koji način je pravilno zaštititi. Također, imat će priliku testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca.

dm ljetna kućica u Mostaru bit će otvorena dvokratno, od 9 do 11 sati te od 17 do 20 sati, a preglede i savjetovanja obavljat će dr. Mile Pilatić. 

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) najčešći oblik maligniteta u svijetu je karcinom kože te je čak 1/3 svih dijagnosticiranih karcinoma upravo karcinom kože. Posljednjih nekoliko decenija povećava se broj oboljelih od ove zloćudne bolesti te se godišnje ustanovi između 2 do 3 milijuna karcinoma kože. Od najzloćudnijeg oblika, melanoma, u svijetu oboli 132.000 ljudi. Najčešće se karcinom kože pojavljuje na licu, vratu, leđima i ekstremitetima, odnosno površinama koje su češće izložene sunčevim UVA i UVB zrakama. 

Osim pregleda i savjetovanja, u okviru ove kampanje, dm će građanima poklanjati i edukativne materijale o proizvodima namijenjenim pravilnoj zaštiti kože tijekom izlaganja suncu kao i njezi kože nakon sunčanja. 

Besplatni dermatološki pregledi već su održani u Banjoj Luci. Nakon Mostara dm ljetna kućica seli u Sarajevo, koje je posljednja stanica u okviru kampanje 'MI volimo sunce', priopćeno je iz dm-a.