Podijeli članak

Aleksandra Lovrić, diplomirani dizajner bez posla, u rujnu prošle godine konkurirala je na javni poziv "Program samozapošljavanja", Službe za zapošljavanje Sarajevske županije, želeći svoj već poznati i priznati brend "Love Rich" registrirati u obrt i biti sam svoj gazda.

Znanja stečena radeći poslove brand menadžera u Sarajevu, koji su uglavnom komercijalna strana mode i neprocjenjivo iskustvo za pokretanje biznisa, spretno je ukomponirala u svoj biznis plan i ideju da se kao poslodavac na tržištu predstavi samostalno, s još jednom dizajnerskom podlinijom brenda - "Odjeća za punije žene", priopćeno je iz Službe za zapošljavanje KS. 

- Primijetila sam da je naše tržište preplavljeno modelima namijenjenim manekenkama i eventualno osobama koje nose oznaku "L". Za punije pripadnice ljepšeg pola, koje, uzgred, čine 65 posto naše populacije, odlazak u kupovinu odjeće je noćna mora. Izbor je siromašan, dosadnih linija i kreacija bez mašte i stila. Kupovina odjeće za većinu žena nije tek puki odlazak u butik. To je mnogo više i u jednom trenutku poželjela sam da i modni svijet punijih žena bude šarolik, vizualno bogatiji, a kupovina ugodan trenutak koji popravlja raspoloženje - priča Lovrić o počecima svog biznisa.

U proljetnoj izolaciji kreirala je i dizajnirala modele za punije žena, a onda se rodila još jedna neplanirana kolekcija. Obaveznim zaštitnim dodacima današnjice - maskama, Lovrić je udahnula dušu, dodala u istom tonu ešarpe, marame, šalove i turbane i od nepoželjnih dosadnih maski napravila stajling od koje zastaje dah, navodi se u priopćenju.

- Epidemija korone me izazvala, kao umjetnika i morala sam odgovoriti modnim izražajem na tu opaku bolest. Uz ograničen broj modela za punije osobe, dizajniram i šijem setove maski, marama. Sve je urađeno od prirodnog, organskog materijala, a svaka kreacija je prilagođena određenoj osobi i unikatna - priča Aleksandra Lovrić.

Dizajnerica Lovrić vjeruje da materijal kupi energiju onog tko ga nosi i ako je ta energija pozitivna i vaš odraz u ogledalu biće isti, a osoba sretnija i zadovoljnija. Za sada radi kolekcije po narudžbi, ali se nada da će se uskoro njen talent i kreativnost pretočen u djelo, naći i u buticima.

Aleksandra Lovrić je upečatljivo lice bh modne scene. Pratioci modnog dizajna i stylinga sjetit će se njenog prvog predstavljanja na sarajevskoj sedmici mode prije dvadeset godina. Aleksandrin dizajnerski stil, kritičari SFW ocijenili su tada hrabrim, avangardnim, a predstavljenu kolekciju "ne za svaki dan i za sve".

U Ateni 2005. godine je predstavljala BiH na bijenalu mladih umjetnika kolekcijom koja se zvala Kameleon, inspiriranom stripovima Alan Forda. Njen nesvakidašnji talent prepoznali su i novinari CNN posvetivši joj prilog kao najavangardnijem kreatoru. Slijedio je potom gostovanje u Amsterdamu na projektu Kriterion Sarajevo (Dani Sarajeva u Amsterdamu) gdje je zajedno sa Vanjom Lisac, amsterdamskoj publici pokazala svoj talent. Ostaje još i da bh tržište prepozna njen dar, navodi se u saopćenju Službe za zapošljavanje KS.