Moda

06.11.2018 15:32    Moda   Bivši nogometaš Širokog Brijega pokrenuo modni brend kojeg nose Mbappe, Rakitić i drugi Vedran Ješe, 37-godišnji branič Primorca iz Biograda, koji je u karijeri igrao za NK Zagreb, Inter Zaprešić, švicarski Thun, izraelske Bnei Yehudu i Ashdod, Olimpik Sarajevo, grčku Kavalu, Široki Brijeg i Zadar, sada je pokrenuo svoj modni brend. Sa suprugom Martinom je prije nekoliko godina pokrenuo i vlastitu modnu marku Cataleya koju nose najpoznatija svjetska imena poput Kyliana Mbappéa, Ivana Rakitića, Falcaa i drugih, piše 100posto.hr. "Imam sportski asortiman: kratke hlače i majice za ljeto, trenirke i razne majice za zimu. Cijeli život sam volio modu, a oduvijek sam mrzio traperice. Stvarno ih ne volim, a ako i imam traperice imam ih od pamuka ili napravljene od trenirke, kao lažne traperice. Uvijek sam htio napraviti nešto da bude ugodno za nositi, a da bude i ugodno oku. Supruga je prva počela. Bili smo vani, pa je ona to htjela napraviti, pa smo dobili djecu, pa čekaj da se vratimo, pa ćemo ovako, onako… Onda je ona krenula i kako je krenula, tako sam i ja dobio inspiraciju da krenem. Okušao sam se u tom muškom dijelu, napravio sam prvu kolekciju da vidim kako će ići i eto, dobro je krenulo i evo skoro tri godine sam u tom poslu. Zadovoljan sam, dobro nam ide i rastemo iz dana u dan", ispričao je Ješe kako je "upao" u modne vode. Kaže kako žena dizajnira ženski dio odjeće, a on muški. "Ona mi malo pomaže, ali sve radimo sami. Nemamo pomoć sa strane. Nemamo zaposlenih koji bi se brinuli o tome kao veliki, ali uživamo u tome. To i je poanta svega, to stvaranje, a onda kada to dođe i na police i ljudima se svidi, onda je to konačna satisfakcija", kaže Ješe koji je proizvodnju ostavio u Hrvatskoj. "Ja šivam u Zagrebu, a supruga u Zadru. Hrvatski brend, hrvatski pokretači toga svega. To je to, mala zemlja za velike stvari. Pokušavamo se probiti na svjetsko tržište i ide nam dobro", navodi Ješe. A da se brend bivšeg Dinamovca probija na svjetsko tržište pokazuju i brojni svjetski poznati nogometaši poput Mbappéa, Falcaa, Subašića, Perišića, Pašalića, Rakitića, Ćorića, Džeke, Livakovića i drugih koji s ponosom nose Ješin brend. Za sve to “kriv je” Suba. "Puno mi je pomogao Subašić s kojim sam prijatelj i od početka sam u kontaktu s njim. Krenuli smo od ljudi koje sam ja znao od prije i onih koje je on znao od prije i sada, ali jako je teško. Teško je dobiti tog igrača da ti pošalje sliku zato što su oni svi manje, više vezani tim milijunskim ugovorima s velikim tvrtkama. Nije lako dobiti nekoga da se obuče u tvoj brend, da stavi sliku na svoju stranicu ili ti ju pošalje. Meni Subašić pošalje sliku tog Mbappéa dok je još bio kod njega u Monacu ili Falcaa, a kaže mi i da nose moje trenirke i onda mi je to još veća satisfakcija. No, kažem, teško je jako zato što su vezani tim ugovorima", kaže Ješe pa dodaje: "Rakitić je stavio na svoju stranicu i zvali su ga iz Adidasa za sat vremena da sliku ukloni. Nastao je problem jer sam ja kao neka konkurencija njima. Ne vidim se tako, ali oni to tako gledaju. No, to je neki moj način reklamiranja i cijelu priču sam bazirao na tome", priča Ješe. Navodi kako je prodaja isključivo online. "Dućan nam je u planu u nekoj budućnosti, ali do tada samo preko interneta. To je nekako najbrži i najlakši put do ljudi i na to smo se bazirali", zaključio je Ješe.
04.11.2018 22:57    Moda   Je li kožnjak iz laboratorija budućnost tekstilne industrije? Možete li zamisliti da nosite kožne cipele ili jaknu koja nije došla od žive stoke, niti od plastičnih zamjena poznatijih kao - skaj? Upravo takav materijal nastao je u start-upu Modern Meadow (moderna livada) - kako kažu biološki je sličan koži, ali za njega nije morala uginuti niti jedna krava.
04.11.2018 12:41    Moda   Anna Wintour: Pet zlatnih pravila odijevanja apsolutne vladarice svijeta mode Anna Wintour, najutjecajnija žena svijeta mode i urednica američkog izdanja magazina Vogue, danas slavi 68. rođendan. Tim povodom donosimo vam njezina zlatna modna pravila dobrog odijevanja koja možete pronaći u nastavku 1. Investirajte u svevremenske komade i nosite ih često. Prema mišljenju Anne Wintour, umjesto ormara punog trendi krpica bolje je imati nekoliko kvalitetnih odjevnih komada, dobro krojenih i napravljenih od finih materijala. Oni su skuplji, ali dugoročno će se više isplatiti jer će trajati dulje. 2. Više rizika, manje ziheraških kombinacija. Načelna pravila dobrog odijevanja svima su poznata, ali ponekad treba malo riskirati prilikom odabira odjevnih komada. Moda je prije svega igra. Možete je shvaćati ozbiljno, ali pritom se ipak morate i dobro zabaviti, stoga zaboravite na neka zastarjela pravila o kombiniranju uzoraka, materijala, boja i tekstura. Nekad je nošenje više od jednog uzorka po kombinaciji bilo nezamislivo, kostim od vune ili tvida nije se nosio uz kožnate jakne, a sa šarenim odjevnim komadima sparivale su se samo jednobojne cipele. Naravno, sva ta pravila slobodno odbacite i prepustite se maštovitim modnim igrama koje mogu rezultirati fantastičnim izdanjima. 3. "Reciklirajte" odjeću. Mnoge slavne dame nikada neće dvaput odjenuti istu kombinaciju ili odjevni komad. Anna to pravilo odbacuje i zagovara "recikliranje" odjeće, pogotovo kada su u pitanju vječni komadi. Zašto biste sjajne hlače, haljine, suknje čuvali u ormaru i odjenuli ih tek povremeno? Nosite ih kad god to poželite, povremeno nadopunite nekim novim detaljem i uživajte u odjeći u kojoj se osjećajte najbolje. 4. Pronađite svoj stil i držite ga se. Samo zato što se trenutno nose predimenzionirani komadi koje vi osobno ne volite, ne znači da iz svog ormara morate izbaciti užu odjeću i obavezno posegnuti za širokom. Odjeću u kojoj se ne osjećate dobro i koja vam ne pristaje slobodno ignorirajte te birajte onu koja laska vašoj figuri i šalje poruku o vašoj osobnosti. Iako ima pristup svim cipelama najvećih i najcjenjenijih modnih kuća, Anna više od 20 godina nosi isti model Manoloa Blahnika napravljen po mjeri. Bez obzira na trendove, vjerna je jednim cipelama. 5. Nosite boje. Anna Wintour velika je zagovornica modnog šarenila. Tamne i jednobojne komade obavezno nadopunjuje raskošnim šarenim detaljima, a u jednom izdanju spojit će i po nekoliko različitih boja koje uopće ne moraju biti komplementarne. Najveći modni grijeh koji Anna nikome ne prašta jest potpuno crna kombinacija. U videointervjuu za Vogue svojevremeno je izjavila kako nikada ne bi nosila crno od glave do pete.
02.11.2018 22:48    Moda   Odjeća s kojom muškarci mogu impresionirati žene Svaki muškarac voli impresionirati sa svojom pojavom bez obzira je li na poslovnom sastanku ili u noćnom klubu. Svi vole misliti kako se drugi ljudi dive njihovom stilu, a posebno im laskaju komplimenti na račun izgleda.
31.10.2018 19:04    Moda   ​Crna boja nas čini inteligentnijima i privlačnijima Prema nedavno provedenom istraživanju, postoji jedna boja koja nas čini ne samo seksepilnijima nego tako odjeveni djelujemo i jako pametni.
27.10.2018 19:27    Moda   Kolindina haljina je rasprodana, žene na nju čekaju do tri tjedna Kolindina haljina preplavila je društvene mreže. Tamno plava sa zlatnom trakom, na preklop, jedna je haljina ove jeseni želja svih žena u Hrvatskoj koje prate trendove, glasaju za Kolindu Grabar Kitarović ili barem žele izgledati bolje od Melanije Trump.
20.10.2018 22:45    Moda   Dvije zabranjene haljine koje se ne smiju nositi na svadbi Mladenci bi na dan svojeg vjenčanja trebali biti glavne zvijezde. Baš zato je preporučljivo da gosti ne pokušavaju (svjesno ili nesvjesno) “ukrasti” pažnju ostatka uzvanika svojim odabirom odjeće, frizure, modnih dodataka ili neprikladnim ponašanjem. Kada je u pitanju nepoželjni dress code – gošće bi trebale izbjegavati odjeću bijele boje, a pogotovo bijele haljine ukrašene čipkom, tilom, perlicama i drugim detaljima koja se obično može naći na vjenčanici. No isto tako zabranjene su i haljine jarko crvene boje. Istraživanja su pokazala da je odjeća ove boje preveliki mamac za poglede zbog čega će se mladenka vjerojatno osjećati loše na vlastitoj svadbi. Modni znalci naglašavaju da biste se trebali suzdržavati i od nošenja odjevnih predmeta predubokog dekoltea ili od prozirnih materijala. Nekoć se smatralo kako su i crne haljine nepoželjne za vjenčanja, no stvari su se značajno promijenile u nekoliko posljednjih desetljeća. Svaka samopouzdana žena zna da je mala crna haljina izvrstan odabir za bilo koju priliku, pa tako i za vjenčanja koja traže eleganciju i nenametljivost.
04.10.2018 22:33    Moda   ​Jeste li više tip od strastvene crvene, elegantne crne ili staložene plave odjeće? U svom ormaru s odjećom vjerojatno primjećujete da je jedna boja najzastupljenija. Psiholozi su napravili istraživanje koje objašnjava zašto, iako imamo različite komade odjeće, većina ipak najčešće bira svoju omiljenu boju.
02.10.2018 22:58    Moda   Zapešće? Vrat? Neee, parfem treba staviti na puno čudniju točku na tijelu Godinama nanosiš parfem na ručni zglob ili vrat? Stručnjaci tvrde da su sada pronašli savršeno mjesto za nanošenje parfema – neobično, ali prihvatljivo. Malo se špricne na zapešće i iza uha i to je to! Čovjek bi pomislio da nanošenje parfema nije nikakva umjetnost. Međutim, postoji jedan problem: nakon nekoliko sati (ili čak nekoliko minuta), miris nestane, a stručnjaci za parfeme otkrili su da problem nije nužno u kvaliteti parfema, nego na mjestu na koji ga nanosimo. I tvrde da savršeno mjesto za nanošenje parfema nisu ni vrat, niti ručni zglob, nego pupak! Da, dobro si pročitala! A objašnjenje zvuči toliko prihvatljivo da nas čudi kako se toga nismo same sjetile: dijelovi tijela koji isijavaju toplinu pojačavaju miris parfema. A pupak posebno dobro isijava potrebnu toplinu, jer tamo su različite takozvane „pulsne točke“. Na ručnom zglobu i vratu su te pulsne točke manje zastupljene, pa je miris manje intenzivan.
01.10.2018 22:11    Moda   ​Sarajka Anđela Paleksić: Od dugogodišnje borbe sa skoliozom do najljepše djevojke BiH Sarajka Anđela Paleksić sinoć je proglašena najljepšom djevojkom u Bosni i Hercegovini. Ova dvadesetogodišnjakinja predstavljat će BiH na svjetskom izboru ljepote koji će biti održan 8. prosinca u gradu Sanya u Kini.
27.09.2018 18:08    Moda   ​Postala je modni uzor i diplomatska kraljica, fanovi iz cijelog svijeta je obasipaju podrškom Nakon što je njezin prošli posjet Sjedinjenim Američkim Državama neslavno završio i postao meme, od ovogodišnjeg službenog putovanja Kolinde Grabar Kitarović u Ameriku nismo puno očekivali.
26.09.2018 18:52    Moda   Nestaje jedan od najslavnijih modnih brendova? Nakon što je Facebook kupio Instagram, Disney preuzeo Century Fox, a Coca-Cola okupirala Costa Coffee, smanjenje konkurencije, trčanje za tržišnim monopolom i funkcioniranje u konglomeratu, čini se, postaju sve izraženije karakteristike modne industrije. Dior, Gucci, Yves Saint Laurent, ali i brojni drugi, odavno nisu nezavisni, nego su sigurnost potražili pod zaštitom luksuznih konglomerata kao što su Kering SA ili LVMH. Krug se proširuje - Michael Kors, šuška se, za 2,12 milijardi dolara kupuje Versace, a preimenovat će ga u Capri Holdings Limited. Osamdeset posto Versacea je u vlasništvu obitelji njegova pokojnog osnivača Giannija, dok preostalih 20 posto pripada tvrtki Blackstone Group, koja je svoj udio za 210 milijuna eura stekla 2014. godine, a navodno planira prodati cijeli svoj postotak. Zbrajaju udjele Allegra, kći Donatelle Versace, u posjedu je 50 posto dionica svoje obitelji, njezina majka ima 20 posto, dok je Santu Versaceu pripalo 30 posto imetka. Donatellu Versace, koja je od 1997., kada joj je umro brat, i kreativna direktorica brenda, fanovi već danima okupiraju na društvenim mrežama s molbom da ne proda svoje nasljeđe jer bi to, smatraju, bilo kompletno uništenje talijanskog brenda, koji je, barem cjenovno, mnogo iznad američkog produkta Korsa. Primjerice, za torbu Versace potrebno je izdvojiti otprilike dvije tisuće dolara, dok su “korsice” dostupne već za sto dolara. No, čini se da je platinasta plavuša odlučila zanemariti vapaje fanova, među kojima su bili oni da se “Gianni okreće u grobu” te da “bi Donatella trebala razmisliti o onome što bi Gianni htio i ne prodavati tako olako svoje obiteljsko naslijeđe”. Zadržava kontrolu Ipak, teško je pomisliti da bi se obitelj samo tako odrekla onoga što su stvarali desetljećima pa brojni svjetski mediji nagađaju da će u svojem vlasništvu ostaviti barem maleni dio ukupnog udjela, koji će im omogućiti da ostave barem dio kontrole nad kreativnim dijelom posla. Obitelj Versace bila je većinski vlasnik istoimenog modnog brenda od samog njegova osnivanja, a tvrtki su u posljednjih godinu dana posebno počele cvjetati ruže. Donatella je rasturila na Milanskom tjednu mode kolekcijom koju je prije smrti zapravo dizajnirao njezin brat, a popularnosti nije odmoglo ni prikazivanje Foxove serije “Ubojstvo Giannija Versacea”, koja je nagrađena i Emmyjem. Donatella je, među ostalim, bila domaćin na Met Gala dodjeli, a javnost je bila oduševljena i početkom implementiranja ideje o odjeći bez krzna. Sličnu je stvar nedavno počeo i Kors, koji nesumnjivo ima razloga za interes prema Versaceu i ogromnoj bazi njegovih fanova i, na kraju krajeva, kupaca. S druge, pak, strane, Michael Kors bori se s jednako velikim padom imidža. Prilično su se udaljili od ideje da su luksuzni brend pa se njihove torbe u Americi prodaju gotovo u supermarketima. S tim su se počeli boriti pokušajem dizanja ili, u najmanju ruku, konstantnog održavanja cijene i izbjegavanja prevelikih popusta te povećanjem kvalitete svojih torbica. Nedavno su za 900 milijuna funti kupili i Jimmy Choo, što pokazuje da ponovno brendiranje kao luksuznog brenda doista vide u pokušaju stvaranja modnog konglomerata. Nijedan od aktera ovog potencijalnog dogovora koji će donijeti prilično veliku promjenu karte modne industrije nije službeno potvrdio da će do kupovine doista i doći. Priču o prodaji prvi je objavio talijanski list Corriere della Serra, a zaključili su što se događa zahvaljujući pomoći bliskih izvora, koji tvrde da je Donatella sazvala sastanak za osoblje kako bi im priopćila svoju odluku. Versace je navodno već trebao biti na burzi, no od toga se odustalo zbog nepovoljnih tržišnih uvjeta u kombinaciji da tvrtki prilično dobro ide pa da se očekuje da bi u 2018. mogli zaraditi čak milijardu eura, što je gotovo dvostruko od iznosa otprije, recimo, dvije godine. Život kao film Brojni svjetski mediji zaigrali su na emotivnu kartu obožavatelja velikog modnog brenda pa su počeli s reciklažom priča o njezinoj osnivačkoj legendi Gianniju, kojeg je u vlastitom domu ubio tada 27-godišnji Andrew Cunanan. Ubojica je osam dana nakon što je u Versacea ispalio dva metka okončao i vlastiti život, a još se ne zna koji mu je bio pravi motiv. Reproduciraju se i priče o vezi modnog vizionara i njegove nećakinje Allegre, danas 32-godišnjakinje koja je u vrijeme njegove smrti imala samo 11 godina. Kći Donatelle i bivšeg američkog modela Paula Becka bila je vrlo bliska sa svojim ujakom. - Volim razgovarati s Allegrom. Ona mi kaže istinu o Donatelli. Kaže: Gianni, ne brini se, ona uvijek malo pretjeruje - ispričao je Gianni Vanity Fairu netom prije svoje smrti. Pohvalio se i da mu je nećakinja uvijek govorila da je mađioničar. Pokojni dizajner to je očito doista cijenio pa je Allegra, osim polovice tvrtke, naslijedila i kuću u Milanu, vilu na jezeru Como, kuću u New Yorku i rezidenciju u Miamiju u kojoj je Gianni i ubijen. Brat Daniel, koji se danas bavi glazbom, naslijedio je, pak, ogromnu umjetničku kolekciju vrijednu gotovo 70 milijuna dolara, u kojoj su se našla djela Picassa, Légera i Basquiata.