Gastro

06.10.2018 11:16    Gastro   Bučnica: Domaći recept za desert koji može zamijeniti ručak Pozdravite jesen uz mirisnu bučnicu. Donosimo vam bakin recept koji jamči prhkost tankog savijanog tijesta i sočnost punjenja, a koji se najbolje slaže s domaćim vrhnjem. Ako niste vješti u razvlačenju – tu je i trik koji 'ubrzava' cijeli proces
01.10.2018 16:29    Gastro   Koliko često i koliko brzo trebamo jesti? ​Svi znaju da zdrava prehrana treba biti bogata voćem i povrćem te sadržavati što manje šećera i pržene hrane. Manje je poznato koliko često treba jesti i koliko brzo.
01.10.2018 16:00    Gastro   ​Evo zašto biste trebali staviti sol u kavu Ako ste u skupini kavoljubaca koji ne mogu zamisliti omiljeni napitak bez šećera i ne podnosite gorke okuse, ovo je trik za vas.
28.09.2018 21:12    Gastro   Tri salate za zdravo tijelo i vitku liniju Prehrana po pravilima Ayurvede odlična je za zdravlje, a uz njezinu pomoć možemo se i riješiti viška kilograma. Takozvana 'znanost o životu' (kako se još naziva Ayurveda) velika je kolekcija znanja o zdravlju i liječenju koju su prije više od 5000 godina počeli stvarati indijski redovnici.
20.09.2018 15:47    Gastro   ​Nova poslastica: Snickers kornet je sladoled koji će vas oduševiti Obožavatelje popularne čokoladice Snickers oduševit će vijest kako se u Europskim trgovinama pojavila njegova kornet verzija. Već nekoliko godina čokoladica u sladolednom obliku prodaje se i kod nas, ali kornet verziju do sada nismo imali prilike kušati.
15.09.2018 15:01    Gastro   ​Znate li koje je najbolje vrijeme u danu za jesti voće? Voće je među najzdravijim namirnicama, a liječnici daju preporuke da se konzumira sezonsko. Mnoga istraživanja pokazala su da nije svejedno u koje doba dana jedemo voće.
09.09.2018 08:31    Gastro   Evo svi razlozi zbog kojih bi trebala što češće jesti tjesteninu Ljubitelji tjestenine! Novija su istraživanja otkrila nešto uistinu pozitivno za vas - vaš voljeni ugljikohidrat vrlo brzo se penje na listi najboljih namirnica za održavanje zdravlja i linije
08.09.2018 17:46    Gastro   ​Kod Drniša i Šibenika pronađeni tragovi najstarijeg sira na svijetu Međunarodna skupina znanstvenika analizirajući tragove masnoće u posuđu pronađenom uz dalmatinsku obalu i u njezinu zaleđu otkrila je dokaze o najstarijim poznatim fermentiranim mliječnim proizvodima - svježim sirevima i jogurtima, proizvedenim prije 7.200 godina.
07.09.2018 15:01    Gastro   Jabuka je riznica zdravlja Kraljica ne samo zimskog voća već i svih godišnjih doba, jabuka je ukusna i ljekovita namirnica. U brojnim kulturama smatra se eliksirom života.
02.09.2018 10:01    Gastro   ​Domaći recept za najbolji makedonski ajvar S obzirom na to da se oko sastojaka i domaćeg recepta za ajvar vode brojne polemike, mi smo recept potražili kod Makedonke Milice u čijem se domu ajvar tradicionalno priprema po istom receptu već desetljećima.
30.08.2018 21:46    Gastro   13 najlakših načina kako da dnevno unesete 500 kalorija manje Formula ne može biti jednostavnija: jedan kilogram tjedno možete smršavjeti ako svaki dan unesete 500 kalorija manje. To ne znači da sad morate mahnito brojati kalorije i biti na dijeti, nego će biti dovoljno da vam u svakodnevnu naviku prijeđu slijedeći jednostavni savjeti. 1. Doručkujte jaja Za doručak pojedite dva kuhana ili poširana jaja koja će vas zasititi dovoljno da ostatak dana pojedite oko 415 kalorija manje. Ručak započnite niskokaloričnom juhom i pojest ćete oko 130 kalorija manje. 2. Izbjegavajte gazirano U tri decilitra gaziranog pića može se kriti preko dvjesto kalorija. Umjesto gaziranim napitkom utažite žeđ vodom. 3. Guštajte u kupovini namirnica i pripremanju jela Sat vremena provedite u kupovini namirnica, pospremite ih kad dođete kući, provedite dva sata pripremajući fini ručak/večeru, postavite stol i servirajte hranu – i izgubili ste čak 640 kalorija. 4. Jedite manje tjestenine Porcija tjestenine trebala bi biti veličine šake, a obično se servira u dva, tri ili čak četiri puta većim porcijama te može imati i do tisuću kalorija. 5. Ostavite lonce na štednjaku Lonce, tave i posude s hranom ne stavljajte na stol za kojim jedete jer će vas 'mamiti' da uzmete repete. Stavite hranu na tanjure te ostavite sve posude na štednjaku. 6. Jedite iz manjih tanjura Jedete li iz manjih tanjura pojest ćete 20 do 25 posto manje hrane, odnosno do 500 kalorija manje, a osjećat ćete se jednako sitima. 7. Izbjegavajte orašasto voće Orašasti plodovi sadrže masnoće zdrave za srce, ali i dosta kalorija. Primjerice, u šaci na ulju prženih orašastih plodova može se kriti i do 180 kalorija. Ne možete li im odolijeti jedite pistaccio. Dvije šake pistaccia imaju oko 160 kalorija, a jedenje će usporiti skidanje ljuski. 8. Ne jedite ispred TV-a Jedete li dok gledate TV možete pojesti i do 300 kalorija više. Jedite za stolom te sat vremena gledanja TV-a zamijenite šetnjom. Tako ćete unijeti oko 530 kalorija manje. 9. Ograničite broj gostiju Prema nekim studijama, jedete li u društvu sedam ili više ljudi možete pojesti i do 90 posto više! To je kao da pojede dvostruki obrok. Zato pozovite u goste manje ljudi i pojest ćete 500 ili više kalorija manje. 10. Ostavite nešto na tanjuru Oko 25 posto hrane koja vam je na tanjuru ostavite za sutrašnji ručak. Ako obično svaki dan unesete dvije tisuće kalorija ili više na ovaj način unijet ćete 500 kalorija manje. 11. Izbjegavajte kokice u kinu Velika porcija kokica začinjenih maslacem kakve kupujemo u kinu može sadržavati i do tisuću kalorija. "Prošvercajte" u kino nemasne kokice koje ste napravili kod kuće i unijet ćete i do 700 kalorija manje. 12. Ne gladujte nego jedite Gladovanjem se ne mršavi (zdravo) i zato se zasitite hranom bogatom vodom i vlaknima – voćem, povrćem i grahoricama. 13. Naspavajte se Ljudi koji dnevno spavaju oko pet i pol sati jedu više, dokazalo je istraživanje. Spavate li između sedam i osam sati dnevno možete unijeti i do 1000 kalorija manje.
30.08.2018 10:40    Gastro   ​Nutricionistice savjetuju: Evo što jesti za doručak da biste bili siti do ručka Zbog zdravog doručka u 8 sati ujutro ponekad ste gladni već nakon dva sata. Stručnjaci kažu kako je razlog to što su uobičajen doručak palačinke, tost i peciva.